Chazey Partners is Expanding Operations in Colombia

Add bookmark

In order to support Chazey Partners' continued growth in Latin America, the firm has announced the establishment of a new legal entity in Colombia. This decision is in line with the strategic plan to expand in high-growth markets for Shared Services and Outsourcing, and will consolidate Chazey's presence in the country to provide better support to its customers.

[inlinead]

In the past, Chazey has assisted several clients in Colombia from other Chazey Partners legal entities. As of September 2015, customers in Colombia are able to contract directly with local professionals, backed by decades of experience and a solid and proven methodology of work.

Colombia is a very attractive market for the establishment of Shared Services or Outsourcing operations, serving Colombia itself, Latin America and other international markets, as well as the United States and Canada.

Chazey Partners’ CEO, Phil Searle, and Managing Director for Latin America, Esteban Carril, have been in Bogota this past week completing the set-up of the new company, as well as looking at new opportunities in the country.

Contact: estebancarril@chazeypartners.com, or hildarivera@chazeypartners.com.

Chazey Partners estâ expandiendo sus operaciones en Colombia

Con el objetivo de apoyar el crecimiento continuo de Chazey Partners en Amêrica Latina, nos complace anunciarles la reciente apertura de Chazey Partners Colombia S.A.S., nuestra nueva entidad legal en Colombia. Esta decisiôn se encuentra alineada a nuestro plan estratêgico de expansiôn en mercados de alto crecimiento para el desarrollo de Centros de Servicios Compartidos y Outsourcing y permitirâ afianzar nuestra presencia en el paîs brindando un mejor soporte a nuestros clientes.

En el pasado, hemos asistido a varios clientes en Colombia desde otras entidades legales de Chazey Partners. A partir de hoy, nuestros clientes en Colombia podrân contratar nuestros servicios directamente desde Colombia, empleando profesionales reconocidos del mercado colombiano, respaldados por dêcadas de experiencia y una metodologîa de trabajo sôlida y comprobada. Colombia es un mercado sumamente atractivo para el establecimiento de operaciones de Servicios Compartidos y Outsourcing para ofrecer servicios dentro de Colombia, en Amêrica Latina como en otros mercados internacionales, entre ellos Estados Unidos y Canadâ.

Chazey Partners’ CEO, Phil Searle y Director General para Amêrica Latina, Esteban Carril, estuvieron en Bogotâ esta ûltima semana para completar la apertura de la nueva sucursal y evaluar nuevas oportunidades en el paîs.

Contactar a Esteban (estebancarril@chazeypartners.com), o Hilda Rivera (hildarivera@chazeypartners.com).

RECOMMENDED